Nathalie Pagie - Camping Oosthoek

 


De regio midden van Nederland heeft afgelopen weekend vakantie gekregen: tijd voor een lekker verblijf op de camping. Campings in Nederland zijn de laatste jaren erg in trek gekomen. Ben jij ook een kampeerder? En ben jij dan al op Camping Oosthoek in Brabant geweest? Nou, daar kun je heel spannende avonturen beleven.

Zo spannend als in dit boek van Nathalie Pagie hoeft het ook niet voor mij hoor, maar het inkijkje in het campingleven komt voor zover ik dat kan beoordelen, wel realistisch over. Op het criminele deel dan, al kan ik daar niet mijn hand voor in het vuur steken. Ik heb het nooit meegemaakt, maar ik ga meer boeken van deze schrijver lezen!



Deze roman leest vlot, speelt in Nederland, gaat over actuele zaken als eerlijkheid, je grenzen verleggen, drugssmokkel en afpersing en in werkelijkheid kon alles maar zo gebeurd zijn. Ook geïnteresseerd in dit boek? Zoek dan hier in de catalogus of het in jouw vestiging beschikbaar is.

 

Veel leesplezier, en ik wens je een fijne zomer!

 

Was gelezen, Erna

Reacties

Populaire posts van deze blog

Jan en Sanne Terlouw - De blauwe tweeling

Marion van de Coolwijk - Mama liegt

Het geheim van de grote race - Simone Arts & Faylinn Teeuwen